16 Mayıs 2014 Cuma

BİR BİTENLER DAHA

Merhaba
Sözü uzatmadan bitenlere gelecegim.
SebaMed clearface temizleme köpügü:Benim gibi yaglı cilde sahipeniz ve köpük temizleyicilerden hoslanıyorsanız kaçmaz gayet güzel bir ürün ph i 5.5 cilde en yakin ph seviyesi var cildinizi kurutmuyor.parabende içermiyor.Ben memnun kaldım
Neutrogena skin clearing mineral powder:Akne tedavi edici özelligi olan salistik asit içeren mat pudra malesef ki Türkiyede yok ama güzel bir ürün tekrar alınabilir.
Benefit the pore profesinonal:Benefit ürünleri benim için malesefki the balmın bir otesine geçemiyor.Bence ayni kalitede ürünler haliyle onca parayida haketmiyor.gayet siradan bir ürün herhangi bir primerdan farksiz.
Tony Molly time pore minimizer:Sivilce yapmadi bence bu en güzel özelligi sabahlari fresh bir ciltle uyandim buda ikinci artisi eksisi ise gözenek kücültmüyor.
Mavala Tırnak sertlestirici:Cok sevdigim hep kullandigim ürünlerden biri tirnaklarimi gerçekten sertlestiriyor.
Clinique anti blemish solution tonik:Yagli ciltlerin bence tonik kullanmasi gereklidir.Ben bu tonigi severek kullandim clinique ürünleri parfüm içermiyor fakat tonikteki alkol kokusu cok belirgin.Içerisindeki pudra sayesinde cildimin matligini uzun süre koruyor.
MAC maskara:Su ana kadar kullandigim en güsel maskara tek kötu yani akmasi bir dahaki sefere waterproofunu almaya karar verdim.
Maybelline ruj:Kaliciligi iyi degil sürekli tazelemek gerekiyor.Ama toplanma yapmiyor.lipgloss kıvamında bir ürün.
Uni eyedisk makyaj temizleme diskleri:Makyaji kolay cikaran cok güsel bittikçe aldigim icinde biotin olan kasi kirpigi besleyen cok sevdigim bir ürün.


8 Mayıs 2014 Perşembe

AMERİKADAN ALINMASI GEREKENLER

Dolar ne kadar artarsa artsın amerika bir kozmtik cenneti olmaya devam edecek.Türkiyeye gelen markalar fiyatlarını okadar yüksek tutuyorlarki farkın kapanması imkansız.Peki Amerikadan ne alınır hangi markayı almak karlıdır.
İlk olarak loreal bütün ürünleri Türkiyedeki fiyatlarının yarısı ve türkiyede olmayan birçok ürünü var resimdeki günes koruyucuyu indirimden 4 dolara aldım türkiyede 50tl civarında satılıyor :)
Organix markası Türkiyede sadece marketlerde satılıyor fakat amerikada bu marka pantene loreal gibi market markası ve fiyatları 5ile 10dolar arasında değişiyor.
Bliss Amerika menseili spa markası bliss tabiki amerikada ucuz ve ürün cesitliliği çok fazla resimdeki toniği 10dolara indirimden aldım turkiyede 100tl civarında
OPI oje sephoralarda 49 tl ye satılıyor.ben iki ojeyi 8 dolara aldım opi ciate ve essie ojelerini kullanıyorsanız amerikada fiyatları uygun.
Clinique resimdeki 3 parça ürünü Newyork dutyfree den 46 dolara aldımmm fark 3te bir diyebilirim.
john frieda da yine bir market markası fiyatlari 5-10dolar arasında resimdeki saç spreyini 6 dolara aldım.Türkiyede 30tl :)
Toms organik dis macunu 4 dolar Türkiyede bulabilirseniz şanslısınız.
Eger Amerikaya gidiyorsanız ve kozmetik seviyorsanız degerlendirin derim :)


1 Mayıs 2014 Perşembe

DUDAK SCRUB I YAPALIMMI?


Merhaba Bliss ve birkac markadan daha yuzlerce lira verip edinebildigimiz dudak scrubinin tarifini veriyorum.Ihtiyaciniz olan seylerse vazelin ve toz seker vazelininizi biraz isitin bir kasik vazeline bir kasik toz seker ekleyin dudaklarinizi bu karisimla iyice ovalayin yumusacik dolgun dudaklar uygulama sonrasinda sizi bekliyor olacak. Sevgilerimle...

24 Nisan 2014 Perşembe

FLORMAR PASSINONATE DOTS PARLAK TERRACOTA ALLIK

Flormar passinonate dots serisi su an %50 indirimdeuygun fiyata kozmetik ürünü almayı sevenler için kaçırılmayacak bir fırsat.
Bu serinin terracota allığı ise hem uygun fiyat hemde çok şık bir tasarım.Tualet masanızda inanılmaz şık duracaktır. Ürün metal bir kutu içinde ve kocaman içinden çıkan ponponuda çok şirin parlak allık sevenler için ideal Şu an inidirimli fiyatı:17 tl

18 Nisan 2014 Cuma

SAÇ BAKIMI

Yaz geliyor deniz,havuz derken saçların tuzdan klordan yıpranma sorunu ortaya cıkacaktır.Peki saçlarımızı nasıl koruyacagız?
1-Yağlardan faydalanabiliriz.Eğer ekstra yağ taşımak istemiyorsanız bronzlaşmak için kullandığınız yağlardan az miktarda elinize döküp saçınıza surup at kuruğu yapın.
2- Saçlarınızda boya varsa kesinlikle saç kremi kullanın
3-Saç için günde en fazla 3ürün kullanın çok fazla ürün kullanmak saçların yağlanıp ağırlaşmasına neden olur.
4-Saçlarınızı sık yıkamayın saçlar kendi yağıyla beslenir.Hergün yerine gün aşırı yıkamayı deneyin.
5-Yazın bırakın saçlarınız güneş yardımıyla kurusun kurutma makinesi kullanmayın.
6-Saçlarınızı kuruyken taramayın.
7-Saç diplerinize krem sürmeyin.Saçınızın dökülmesini büyük olçude ünlemis olacaksınız.
8-Kreminiz bitti ve temin etmeniz mümkün degilse cildinize uyguladığınız kremi sürebilirsiniz.
9-Fön çekerken saçınızdan duman cıkıyorsa kullandığınız ürünler iyi durulanmamış demektir.Saçlarınızı durulamaya dikkat edin.
10.Sampuan kullanırken fındık büyüklügünde alıp suyla açın ikiden fazla şampuanlama yapmayın.Unutmayın sampuanda bir kimyasaldır.

8 Nisan 2014 Salı

BİR BİTENLER DAHA :)

Merhaba
Yine birseyler bitirdim bakalim nelermis
nivea calm&care :Ben sprey deodorant kullanmayı çok seviyorum rollon lar gibi yapıs yapıs degiller genel tercihim rexona dan yana oluyo fakat bu sefer nivea yi denedim fena degil epilasyondan sonra cildi sakinlestirme ozelligi varmış ama diger deodorantlardan pekte farkli degildi rexona ile yoluma devam ediyorum.
Himalaya hi ora agiz gargarasi: Bir daha hindistana gittigimde alabilecegim bir gargara kokusu yogun ama güzel.
Gliss cift fazli onarim spreyi:Ben bu keratinli seriye bayiliyorummm.Hep alirim kokusu mukemmel saça etkisi cok iyi saçi hemen açiyor.
isana aseton:Pamuga doktugunuz anda kokusu butun odayi sariyor.Bidahada almam.
ralp lauren notorıous:yaklasik 3 sene bir gaflete kapilarak aldim bidaha asla almam kokusu cok agir.
Bu yazimda bukadaar hoşçakalin :)

1 Nisan 2014 Salı

1AYDA EN AZ 3 KİLO VERME YÖNTEMLERİ

Merhaba
Bahar geldi yaz kapıda fazla kilolarimizdan en sikayetci oldugumuz zamanlar gelmek üzere.Peki nasil kilo verebiliriz iste burda :)
1.Gündüz ne kadar fazla kacirmiş olursaniz olun gece ac yatin.
2.Günde 8bardak su icin yaglar suyla vucuttan atilir unutmayin.
3.Cay kahve kullaniyorsaniz sekeri azaltin.Birden kesmenize gerek yok agiz tadinizi kacırıp diyetinizi iskenceye donusturmeyin.
4.Yemeklerden once 2 tane jelibon yemelisiniz istahinizi kesecektir.
5.Ekmegi sadece kahvaltilarda yemelisiniz.
6.Meyve ve tatlı yiyecekseniz yemekten hemen sonra yemeyin.
7.Eger caniniz bol kalorili bir yiyecek cektiyse onu saklayip sabah yeyin gün icinde aldiginiz kaloriyi rahatlikla yakabilirsiniz.
8.Spor yapmaktan hoslanmiyorsaniz daha fazla hareket edin.Yürüyen merdiven kullanmayin,uzak marketlere gidin
9.Gece yatarken meyve yemeyin meyve içerisindeki sekerler malesef depolanamayan sekerlerdir ve vucutta yaga donusur.
10.Yesil cay icin metobolizmanizi hizlandiracaktir.
11.Abur cubur tarzinizi degistirin cekirdek cips yerine leblebi ceviz yemelisiniz.
12.Eger hala kilo veremiyorsaniz mide asidinize ve kan sekerinize baktirmak için doktora gidin.
Sevgilerimle...